Eroii monumentelor
În mijlocul celui de-al Doilea Război Mondial, un mic grup de experți în artă sunt trimiși de Roosevelt la Teatrul European pentru a proteja clădirile și monumentele istorice importante și pentru a localiza depozite de artă neprețuită, jefuite de naziști. Descoperind arta în castele și mine, ei pornesc într-o cursă contra cronometru, în timp ce naziștii vor să distrugă tot ce pot.
Bazat pe povestea adevărată a celei mai mari vânători de comori din istorie, EROII MONUMENTELOR este o dramă de acțiune care se concentrează pe șapte directori de muzee, artiști, arhitecți, curatori și istorici de artă ramoliți, care au luptat în prima linie a celui de-al Doilea Război Mondial pentru a recupera capodoperele lumii de la hoții naziști și a le returna proprietarilor lor de drept. Cu arta ascunsă în spatele liniilor inamice, cum ar putea acești tipi să spere să reușească? Dar Eroii monumentelor vor fi într-o cursă contra cronometru pentru a evita distrugerea a o mie de ani de cultură și-și vor risca viața pentru a proteja și a apăra cele mai mari realizări ale omenirii.