Eternii
„Eternii”, filmul Studiourilor Marvel, urmărește un grup de eroi nemuritori care au protejat Pământul de la începutul timpului. Când creaturi monstruoase numite Devianți, considerate dispărute de secole, reapar în mod misterios, Eternii sunt nevoiți sa se reunească pentru a apăra omenirea din nou.
„Eternii” produs de Marvel Studios adaugă un nou set de super eroi în Universul Cinematografic Marvel. Această poveste epică de-a lungul a mii de ani prezintă un grup de eroi nemuritori care au protejat Pământul de la începuturi. Când un vechi dușman misterios al omenirii revine, niște creaturi numite Devianți, Eternii trebuie să iasă din umbră și să se reunească pentru a proteja Pământul din nou.