Viața anterioară
Addison face echipă cu Derek pentru a salva viața pacientei sale însărcinate; Naomi și Bailey îl tratează pe Sam după un atac brusc de astm.
În timp ce Archer își revine de la operație, Derek îl pune pe Addison să lucreze cu pacienta sa neuro gravidă; Bailey și Naomi lucrează împreună pentru a găsi cauza principală a atacului brusc de astm al lui Sam; la Oceanside Wellness, Cooper, Violet și Pete lucrează împreună pentru a trata o mamă care suferă de depresie post-partum.