Expediție pe Everest
Într-o expediție revoluționară pe Muntele Everest, zeci de oameni de știință se reunesc pentru a investiga secretele pe care le are cel mai înalt vârf din lume pentru a ne povesti despre schimbările climatice. Faimosul Ghețar Khumbu este cartografiat cu detalii uimitoare, biologii studiază formele de viață extreme, iar o echipă de șerpași și cercetători în domeniul climei urcă direct spre „zona morții” pentru a instala cea mai înaltă stație meteorologică din lume.