Expediție pe Marte
Expediție pe Marte aduce la viață una dintre cele mai mari saga ale erei spațiale – aventurile epice ale roboților exploratori pe Marte Spirit și Oportunitate. Deși se estima că vor dura doar câteva luni, puternicii roboți au rezistat ani de zile, urcând pe pereții craterelor și supraviețuind furtunilor de praf, nopților reci și roților sparte. Bravi exploratori, aceștia au readus la viață programul NASA pe Marte și au deschis granițele către planeta Marte.