Vacanță/Cazino
Atunci când familia își ia o vacanță la un cazinou, lui Hal i se interzic jocurile de noroc și îi invită pe Malcolm și Reese la o drumeție nefericită prin deșert; Lois și Dewey câștigă o zi liberă de răsfăț la spa,iar Francis petrece un weekend singur acasă cu Craig.