Familia Simpson și familia Bocelli: Feliz Navidad de Crăciun
De acest Crăciun, Homer are pentru Marge cadoul suprem: o reprezentație de neuitat a superstarului italian de operă Andrea Bocelli și a copiilor săi, Matteo și Virginia.