Fără somn până la Crăciun
Lizzie și Billy, insomniaci, descoperă că pot adormi doar dacă sunt unul lângă celălalt. Ceea ce pare a fi o coincidență ciudată ar putea avea mai mult sens decât le-ar plăcea să recunoască.