Pasărea Phoenix
Dinamica clădirii continuă fără Eliseo. Zambrano se simte victorios, în timp ce Eliseo lucrează la un aprozar chiar după colț. Într-o dimineață, are loc o explozie în subsolul clădirii și vecinii deduc că a explodat. Camila mereg să-l caute pe Eliseo la aprozar iar acesta vine fugind în timp ce Paola îl caută pe Thiago. Dar băiatul este în clădire. Înainte ca pompierii să ajungă, Eliseo intră în clađirea în flăcări și peste câteva minute iese cu Thiago în brațe. E aclamat de toți ca un erou iar proprietarii decid să-l reangajeze. Ca rezultat, Zambrano renunța la poziția lui de președinte iar poziția este ocupată de Beba. Totuși, Eliseo stabilește o serie strictă de cerințe pentru a se întoarce, dar sunt toate acceptate. În particular, îi zice Bebei adevărul: că a sabotat boilerul ajutat de Thiago și Camila ca să pară că el a salvat băiatul, și ca toți să-l considere un erou. Beba îl privește absolut uluită, și Eliseo spune că e o glumă. Dar nu este. În final, Eliseo îi laudă pe Camila și Thiago pentru că și-au jucat rolurile așa bine, deși îi avertizează că ce au făcut a fost greșit. Eliseo își reia poziția fericit și reînnoit.