Ferdinand
După ce e confundat cu o bestie fioroasă și smuls din propria casă, Ferdinand, un taur pașnic și drăgăstos, se întoarce acasă cu o adunătură neașteptată de prieteni.
De la creatorii Epocii de gheață și Rio vine acum o comedie de familie despre un taur uriaș, dar drăgăstos, Ferdinand. După ce e confundat cu o bestie fioroasă și smuls din propria casă, Ferdinand se întoarce acasă cu o adunătură neașteptată de prieteni, într-o aventură extremă. Inspirat dintr-o carte de copii, Ferdinand arată că nu poți judeca un taur după aparențe!