Finisaje pe scenă
Mickey Mouse afișează o gamă variată de expresii și emoții (poartă chiar părul lung) în acest solo de vioară susținut de un șoarece virtuoz. Înfruntă un public nevăzut și un agitator, în timp ce interpretează cu ardoare mai multe piese, inclusiv Dansurile ungare și uvertura de la Wilhelm Tell. Walt Disney a regizat acest film care mai este cunoscut și sub numele de „Just Mickey”.