Flori și copaci
Desenul animat este povestea a doi copaci îndrăgostiți, amenințați de o buturugă bătrână și geloasă care încearcă să dea foc pădurii pentru a-i distruge. Însă el nu reușește decât să se transforme în cenușă. Pădurea renaște și sărbătorește nunta.