Friends Without Benefits
Bow își face o nouă prietenă la muncă, iar Dre crede că prietena e doar rănită și are nevoie de atenție. Între timp, Junior își transformă camera sa, împărțită cu Jack, într-un sediul al unei frății, iar Ruby și Diane li se împotrivesc.