În timp ce ne învață să desenăm unul dintre cele mai iubite personaje de la Studiourile Disney, pe „Olaf” din filmele Regatul de gheață, Hyun Min Lee ne împărtășește mirarea plină de bucurie a personajului și modul în care a canalizat pierderea mamei sale într-o lumină călăuzitoare pentru cariera ei în animație.