Falit
Omul ăsta e al naibii de falit. Cum să te duci la o întâlnire fără bani? Umm mhmm acești tipi neînsemnați din Atlanta. Dar Paper Boi ar putea fi totuși despre viață.
După ce și-a cheltuit ultimii bani pentru ca melodia lui Paper Boi să fie difuzată la radio, Earn este falit și îngrijorat să afle că, în ciuda succesului său recent în rap, vărul său Alfred încă își câștigă existența din traficul de droguri. Între timp, Earn încearcă să îndrepte lucrurile cu Van, invitând-o la o întâlnire. Și cum situația lui financiară e proastă, ascultă niște sfaturi superficiale despre cum să mergi la o întâlnire pe bani puțini, ceea ce nu prea merge conform planului, deoarece încercarea sa de a cheltui cât mai puțin posibil este zădărnicită la fiecare pas. Mai târziu, Alfred și Darius merg să se întâlnească cu furnizorul lor de droguri pentru a face o achiziție, dar o schimbare neașteptată de planuri îi duce pe cei doi în adâncul pădurii, unde sunt martorii laturii întunecate a comerțului cu droguri.