Goana după cadou
Omul de afaceri Howard Langston muncește din greu la serviciu, primind ordine de la clienți pe care pur și simplu nu îi poate refuza, la care se adaugă și fiul său, Jamie, care i-a cerut cea mai în vogă jucărie - Turbo Man! Însă Howard se confruntă cu o mare problemă. Este ajunul Crăciunului și Turbo Man s-a vândut încă de la Ziua Recunoștinței! Cursa lui Howard în căutarea lui Turbo Man se transformă într-o odisee mai sălbatică decât și-ar fi putut imagina.