Good Boy
Luna stă pentru prima oară cu câinele altcuiva în casa unui cuplu obsedat de un cățel. Pe durata serii ea încearcă să disciplineze potaia doritoare de atenție și își dă repede seama că acest câine nu e deloc „băiat bun”. Este de fapt o mașinărie metodică de ucis, însetată de sânge uman. Acest scurtmetraj comedie-horror e plin de energie, imprevizibil și foarte distractiv.