Gorilele în prim-plan
Acest documentar Terra Mater prezintă detalii din viața timidelor gorile vestice de câmpie din Gabon și explorează complexa lor viață de familie.
Parcul național Loango din Gabon e căminul unui grup de gorile vestice de câmpie care s-au obișnuit cu biologii care le studiază de aproape 20 de ani. Documentarul prezintă momente din viața masculului Kamaya și a familiei sale, inclusiv un pui nou-născut de gorilă, cercetători curajoși, elefanți de pădure, bivoli și ultima coastă sălbatică a Africii tropicale.