Cu acordul părinților
Owen, Tommy și membrii brigăzii 126 intervin de urgență când are loc un caz de intoxicație cu monoxid de carbon la un restaurant cu tematică medievală. Între timp, echipa e îngrijorată că Paul încă nu și-a revenit psihic după operație și prietenia dintre el și Marjan s-a terminat. Mateo primește o promovare de la fostul lui căpitan de pompieri, dar realizează repede că nu mai e omul care era odată.