Între Paradis și Infern
Japonia e în ruine după Marele Dezastru. Kiruko acceptă să-l escorteze pe Maru într-un loc numit „Paradisul”. Într-o instituție, niște copii trăiesc lipsiți de griji. Tokio pune întrebări despre lumea din jur după ce primește un mesaj straniu.