Hercule
Hercule face echipă cu un amic din copilărie, Pegas, armăsarul cu aripi, şi cu Phil, un antrenor arţăgos, pentru a se întrece cu frumuseţea greacă Meg şi cu vulcanicul Hades, care se distrează de minune în încercarea de a cuceri Universul.
O odisee amuzantă şi fantastică are loc în filmul de succes Hercule. Luat de la zei pe când era prunc, crescut pe Pământ, Hercule devine un adolescent puternic. Încercând să se integreze, află că tatăl său e Zeus, iar casa sa e Olimpul, dar poate ajunge acolo doar dacă-şi demonstrează eroismul. Hercule face echipă cu un amic din copilărie, Pegas, armăsarul cu aripi, şi cu Phil, un antrenor arţăgos, pentru această misiune. Dar nu e o sarcină uşoară fiindcă trebuie să-i înfrunte pe frumoasa greacă Meg şi pe vulcanicul Hades. Cu ajutorul lui Pain şi Panic, Hades plănuieşte să cucerească Universul, şi doar Hercule îl poate opri. Cu un stil de animaţie îndrăzneţ, o distribuţie colosală şi o coloană sonoră spectaculoasă, Hercule n-are egal.