Abandonat de către angajatorul lui misterios și prins fără voia lui într-o asasinare politică suspicioasă, un asasin din umbră se îndrăgostește de o prostituată din Rusia, care îi complică viața, înainte de a le elimina inamicul comun.
Bazat pe premiata franciză de succes a jocurilor video, HITMAN este un asasin de elită modificat genetic, cunoscut doar ca Agentul 47. Propria sa existență e un păcat, dar a început un război din umbră să scape lumea de rău. E inteligent, carismatic și fermecător - dar nu se lasă ușor citit, nu are nume și e cunoscut doar după ultimele două cifre de pe codul de bare tatuat pe ceafă. E cunoscut pentru grația sa letală, precizia nemaiîntâlnită și o mândrie inegalabilă față de munca sa. Dar nici 47 nu poate anticipa "ecuația necunoscută" a vieții sale de perfecționist: sentimente neașteptate și emoții străine trezite în subconștientul său de întâlnirea cu o rusoaică misterioasă.