Hyperion Heights
Henry părăsește Storybrooke în căutarea propriei sale povești. Ani mai târziu, într-un alt tărâm, întâlnește o Cenușăreasă tulburată, care schimbă traiectoria căutării sale. Când mama vitregă a Cenușăresei, Lady Tremaine, reprezintă o amenințare, Henry descoperă că urmarea inimii sale îi va cere să facă alegeri dificile. Ani mai târziu, o tânără Lucy găsește un Henry deziluzionat la casa sa din Seattle, hotărât să-l facă să-și amintească adevăratul său sine pentru a învinge blestemul care afectează personajele de basm din Hyperion Heights.