Eu, Martor
După ce vechii inamici au dispărut, Abbie și Crane par să-și continue viața. Cu toate acestea, descoperirea unei tăblițe misterioase arată că ar putea exista o nouă profeție întunecată în care sunt implicați Martorii noștri. Cei doi fac echipă și, cu ajutorul unei vechi amulete, își continuă lupta epică împotriva forțelor răului.