Iberia's Natural Border
Parcul Internațional Tagus se întinde între Spania și Portugalia, oferind o remarcabilă biodiversitate. Este primul parc natural internațional din Europa, plin de diversitate a florei și a faunei. Explorați contrastele ecologice și asistați la migrările străvechi ale animalelor peste râul Tagus, un spectacol al naturii.