Minți suspicioase
Gabrielle hotărăște să organizeze o defilare extravagantă de modă cu ținute Halston în scopuri caritabile, modelele fiind doamnele de pe Wisteria Lane; Susan află despre aventura secretă a lui Gabrielle.
Dorind să aibă un scop în viață, Gabrielle hotărăște să organizeze o defilare extravagantă de modă cu ținute Halston în scopuri caritabile, iar modelele care urmează să defileze pe podium fiind chiar doamnele de pe Wisteria Lane. Dar Susan nu dă deloc dovadă de bunăvoință față de prietena ei atunci când află secretul șocant al lui Gabrielle; Lynette își folosește abilitățile profesionale pentru a face rost de o dădacă; Bree hotărăște să se ocupe personal de comportamentul ieșit de sub control al lui Andrew.