În așteptarea echinocțiului
Civilizațiile antice au ascuns secretele cunoștințelor lor incredibile de astronomie în templele și palatele pe care le-au construit, care se aliniau cu soarele în aceeași zi, peste tot în lume. Mărturie a obsesiei omenirii pentru soare, care a durat mii de ani și a fost prezentă pe toate continentele, aceste construcții sunt frânturi de magie arhitecturală la scară cosmică.