Documentar
Abordarea lui James Cameron în ceea ce privește captarea jocului actorilor îi face pe cei distribuție să joace într-un spațiu echipat cu camere cu infraroșu pentru a le surprinde mișcarea și cu camere montate pe cap pentru a le capta emoțiile de pe fețe, aceștia fiind îngrădiți doar de propria imaginație.