Inamicul statului
Robert Clayton Dean (Smith) e un avocat de succes din Washington care primeşte, fără să ştie, un material video care implică un important funcţionar de la NSA într-un asasinat politic.
Gene Hackman, premiat cu Oscar, şi mult-iubitul actor Will Smith joacă într-un thriller alert în care acţiunea se întâlneşte cu tehnologia. Robert Clayton Dean (Smith) e un avocat de succes din Washington care primeşte, fără să ştie, un material video care implică un important funcţionar de la NSA într-un asasinat politic. O echipă de agenţi NSA duce o luptă neobosită pentru a-l discredita pe Dean şi a pune mâna pe înregistrare. Impresionanta distribuţie o include şi pe Regina King. Pregătiţi-vă de acţiune explozivă în vreme ce Dean se străduieşte din răsputeri să revină la o viaţă normală!