Înfruntarea din adancuri
Un echipaj de cercetători subacvatici trebuie să ajungă în siguranță după ce un cutremur le-a devastat laboratorul din adâncuri. Însă echipajul are de înfruntat mai mult decât adâncurile oceanului.
Kristen Stewart oferă o interpretare de excepție în acest thriller SF plin de acțiune. Echipajul platformei miniere submarine Kepler știa că vor exista provocări în misiunea lor – treizeci de zile într-o structură înghesuită, la șapte mile sub suprafața oceanului, la cinci mii de mile de uscat. Dar nimic nu i-a pregătit pentru terorile pe care urmează să le înfrunte. Aventura uluitoare începe atunci când un cutremur devastator distruge platforma, inclusiv dispozitivele de comunicare și vehiculul de evacuare. Deși inginerul mecanic iscusit Norah Price (Stewart) reușește să prevină temporar dezastrul iminent, nevoia de evacuare crește rapid. Neavând nicio modalitate de a apela la radio pentru ajutor, Norah și restul membrilor echipajului rămân fără opțiuni. Singura lor speranță este să treacă pe fundul oceanului până la o navă abandonată, în speranța că echipamentul acesteia de comunicații încă funcționează. Știind că au oxigen limitat, pornesc într-o cursă periculoasă contra cronometru. De parcă călătoria lor nu ar fi suficient de perfidă, încep să simtă că nu sunt singuri în adâncurile întunecate ale oceanului. Ceva misterios se află printre ei. Împins brusc într-un joc periculos de-a șoarecele și pisica împotriva unui prădător necunoscut, echipajul trebuie să-și adune puterea și un curaj nemaiîntâlnit pentru a supraviețui. Cu Vincent Cassel, Jessica Henwick, T.J. Miller, John Gallagher Jr. și Mamoudou Athie în rolurile principale, Underwater este o aventură înfricoșătoare, plină de suspans și de acțiune, de la început până la sfârșit.