Fără reguli
Treburile casei devin insuportabile și Michael decide să îi lase pe copii să facă ce vor.
Treburile casei devin insuportabile și Michael decide să îi lase pe copii să facă ce vor. Claire pierde autobuzul școlar pentru că Michael nu o trezește. Presiunea pe Jr. devine prea mare când Michael trece cu mașina peste bicicleta lui care este parcată pe alee și îl închide în afara casei la 6.00 dimineața. Copiii recunosc că regulile sunt importante și respectarea lor oferă apreciere pentru tot ceea ce Michael face pentru ei.