Întâlnește-i pe Pickles: Din culisele Câștigi sau Pierzi
În „Întâlnește-i pe Pickles: Din culisele Câștigi sau Pierzi”, aflăm cum au creat cei de la studiourile Pixar serialul original „Câștigi sau Pierzi”. Documentarul filmat în culise ne prezintă echipa dezorganizată de producție care, pe baza propriile experiențe, a creat acest proiect ambițios și unic stilistic despre echipa de softball de gimnaziu, Pickles, în săptămâna dinaintea marelui lor meci din campionat.