Meme is Murder
Când o vedetă pe internet este ucisă, Castle și Beckett explorează lumea ostentativă a faimei pe internet.
Când o vedetă pe internet este ucisă, Castle și Beckett explorează lumea ostentativă a faimei pe internet. Dar când ucigașul postează fotografii de la scena crimei pe un site de trimitere a fotografiilor, își dau seama că se luptă cu un sociopat de pe rețelele sociale care ar putea lovi din nou.