Spargerea
Athena investighează când din aceeași casă vin două apeluri de spargere la câteva ore distanță. Stația de pompieri 118 pleacă într-o misiune de salvare când un proiect de renovare lasă captiv un bărbat în pod. Hen îi cere o a doua șansă profesorului de la Facultatea de Medicină. Maddie și Chimney regretă că au angajat o bonă pentru Jee-Yun după ce femeia le acaparează complet apartamentul.