Un accident rutier pune în pericol echipajul stației.
În absența căpitanului Pruitt, Andy și Jack încearcă să învețe cum să lucreze împreună, iar un accident rutier pe un drum rural pune în pericol atât viața victimelor, cât și a echipajului.