Iron Man - Omul de oțel
Tony Stark, industriaș miliardar și inventator genial, este răpit și forțat să construiască o armă devastatoare. Dar, folosindu-și ingeniozitatea, Tony construiește o armură ultratehnologizată și scapă din captivitate. Când află de un plan diabolic cu implicații mondiale, el își pune armura puternică și jură să apere lumea sub numele de Omul de Oțel. Conține imagini reprezentând consumul de tutun.