Se duce cartierul
Cei de la stația 118 se grăbesc să salveze un om blocat sub un Humvee și o trupă de garaj care cântă prea tare. Apelând la ajutorul lui Bobby și al Athenei, Michael instalează o nouă „lunetă” și se transformă într-un detectiv amator după ce observă un comportament ciudat într-un apartament din apropiere. Între timp, mama lui Hen sosește pe neașteptate și anunță că se mută în Los Angeles, iar revenirea lui Buck în lumea întâlnirilor se încheie cu un dezastru.