Jurnalul unui puști 2: Rodrick e cel mai tare
Greg pășește în clasa a șaptea cu încrederea și prieteniile nezdruncinate, neslăbind-o din ochi pe Holly Hills, fata nou-venită în oraș. Dar acasă, Greg e tot la cuțite cu fratele lui mai mare, Rodrick. Prin urmare, părinții le-au dat cea mai groaznică „pedeapsă” posibilă: îi obligă pe frați să petreacă timp prețios împreună.