Conversația
Walter este angajat de o familie să găsească un bărbat dispărut care este căutat și de un agent FBI. Amintirile lui Leo despre propria familie decedată ajută la rezolvarea cazului.
Walter este rugat de o tânără s-o ajute să-și găsească tatăl recent dispărut. Inițial neinteresat, Walter acceptă cazul după ce descoperă că bărbatul a vorbit cu altcineva la doar câteva momente după ce și-a apelat familia. Leo e deprimat de ziua fiicei lui și se lasă din nou copleșit de gândurile de răzbunare.