Bărbatul din zid
Când Brennan și Angela sunt prinse într-o încăierare într-un club de dans, Brennan izbește pe cineva de un perete, ceea ce face ca peretele să se spargă și să dezvăluie un cadavru mumificat și o cantitate de metamfetamină.