Mă scoate din minți
Un grup de medici sirieni ajunge la spitalul Grey Sloan Memorial pentru un curs intensiv de abilități chirurgicale de bază. April decide să-i spună lui Matthew adevărul cu privire la virginitatea ei. Mai mulți pacienți dezvoltă infecții.
După primirea unor vești îngrijorătoare, Meredith și Derek iau măsuri preventive pentru viitorul copiilor lor. Un grup de medici sirieni ajunge la spitalul Grey Sloan Memorial pentru un curs intensiv de abilități chirurgicale de bază pe care intenționează să le aplice pe front. April decide să-i spună lui Matthew adevărul cu privire la virginitatea ei. Între timp, mai mulți pacienți care se pregătesc de operație dezvoltă infecții, determinând un medic să se întrebe dacă este de vină.