Le censeur des rêves
În fiecare noapte, Cenzorul și echipa sa îi moderează visele lui Yoko. În fiecare noapte, fac tot posibilul să mascheze gândurile dureroase care apar din subconștientul ei. Cu toate acestea, într-o seară, nimic nu decurge conform planului.