Le Mans '66
Bazat pe o poveste adevărată, designerul de mașini vizionar Carroll Shelby și șoferul neînfricat Ken Miles se întrec cu mașinile de curse ale lui Enzo Ferrari în Le Mans în 1966.
Matt Damon și Christian Bale joacă în FORD v FERRARI, bazat pe povestea adevărată a vizionarului designer de mașini american Carroll Shelby și a neînfricatului șofer de origine britanică Ken Miles, care construiesc împreună o mașină de curse revoluționară pentru Ford Motor Company și se întrec cu mașinile de curse dominante ale lui Enzo Ferrari în cursa de 24 de ore de la Le Mans din Franța în 1966.