Planeta părăsită
Gideon, Hotchner și echipa se îndreaptă spre Spania după urma unui atacator cu bombă care vizează locațiile cu tehnologie avansată inclusă.
Gideon, Hotchner și echipa se îndreaptă spre Spania după urma unui atacator cu bombă care vizează locațiile cu tehnologie avansată inclusă. Prin investigația lor, echipa face cunoștiință cu Prof. Kent, autorul unui roman științifico-fantastic ce denigrează tehnologia și a devnit biblia atacatorului. Cu ajutorul ei, echipa înceracă să descifreze ce exact a făcut acele situri țintele criminalului înainte ca altcineva să fie rănit.