Law of Attraction
În timp ce Dre crede că Rainbow îi pune masculinitatea la îndoială, Bunicul și Ruby își reînvie povestea de dragoste.
Dre crede că Rainbow îi pune masculinitatea la îndoială după ce un alt bărbat îl desconsideră în fața ei. Dar când Bunicul sare în ajutorul salvării fiului său, Ruby (celebra Jenifer Lewis) e atrasă de această expunere de masculinitate, iar cuplul își reînvie povestea de dragoste. Între timp, lucrurile devin ciudate când Jr. e ales să joace „Romeo”, iar sora sa Zoey „Julieta” în piesa de teatru de la școală.