Uniune
Emoțiile sunt copleșitoare când nunta lui Jack și a Amandei îi amintește lui Emily de cum ar fi putut să fie. Între timp, lucrurile la Grayson Global devin complicate pentru Daniel și Conrad începe un nou capitol.