Locuiește singur și să-ți placă
Lynette descoperă că orice faptă bună se pedepsește când se împrietenește temporar cu răutăcioasa Karen McCluskey după ce-i salvează viața.
Lynette descoperă că orice faptă bună se pedepsește după ce se împrietenește temporar cu răutăcioasa dnă McCluskey; Susan, încă amețită după despărțirea de Mike, e șocată când mama ei - și ea tot singură acum - decide ca ambele să-și reînceapă viața amoroasă.