Lightyear
„Lightyear”, produs de Disney și Pixar – povestea de origine definitorie a lui Buzz Lightyear (vocea lui Chris Evans), eroul care a inspirat jucăria – îl urmărește pe legendarul Space Ranger într-o aventură intergalactică.