Dispariția
Un manager de fonduri de investiții este judecat pentru că a fraudat investitorii cu un miliard de dolari, dar este răpit în afara tribunalului. Ulterior, apare o casetă video cu el fiind ucis. Dar e posibil să își fi înscenat propria moarte?
Un manager de fonduri de investiții bogat, Gerry Roberts, este judecat pentru că și-a fraudat investitorii cu un miliard de dolari, dar este răpit la ieșirea de la tribunal, deși Tommy și Adam fac parte din echipa sa de securitate. În tot acest haos, un protestatar din fața tribunalului este călcat și ucis de mașina cu care au fugit răpitorii, iar mai târziu apare o înregistrare video în care Gerry este ucis. Dar e posibil să își fi înscenat propria moarte? De asemenea, Megan face progrese încercând să descopere adevărul despre tatăl ei.