Lilo și Stitch 2: Stitch are o problemă
Un extraterestru simpatic se adaptează la viața din Hawaii și totul merge bine până când micuțul o ia razna. Acum, toți prietenii trebuie să îl salveze pe Stitch.
Personajele dumneavoastră preferate se întorc în această comedie emoționantă despre cum să împaci prietenii și familia, chiar dacă par incompatibili. Înainte ca restul de 625 de experimente științifice să aterizeze în Hawaii, Stitch trăia liniștit și o ajuta pe Lilo să-i urmeze mamei ei, adică să se pregătească pentru marele concurs de hula. Dar când Stitch se defectează, lumea lor perfectă o ia razna. Acum, Lilo, Nani, Jumba și restul familiei trebuie să-l salveze pe micul lor prieten.